Vancouver it is! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Evelien Langerwerf - WaarBenJij.nu Vancouver it is! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Evelien Langerwerf - WaarBenJij.nu

Vancouver it is!

Blijf op de hoogte en volg Evelien

25 Januari 2013 | Canada, Vancouver

Ja, ik ben er! Na het liefdevolle uitzwaaien van paps, mams, zusje Moniek en niet te vergeten Judith en Frank, van Rotterdam naar London Heathrow gevlogen. Die vlucht was zo voorbij en daarin heb ik mooi alle lieve kaartjes, briefjes en het beste boekje van de wereld (Maanjac, DANK!) gelezen.

In London had ik alle tijd om mijn volgende vlucht te halen. Ik hoefde maar 4 uur te wachten! Dus even lekker gegeten en gechilled met een fijn boekje op steeds verschillende plekken.

De vlucht naar Vancouver was prima, maar natuurlijk was ik wel de gelukkige die naast een stinkende mevrouw mocht zitten. Gelukkig was ze wel aardig, want anders.....

In Vancouver aangekomen moest ik met de trein en met the seabus naar North Vancouver en dat ging gewoon in één keer goed! Bepakt en bezakt en een aantal keer bukken met mijn grote snowboardtas kwam Wendy me uiteindelijk ophalen en ben ik hartelijk ontvangen in het gastgezin. Ze lieten me een boek zien van '10 years of Dutchies', erg grappig dat je dan gewoon mensen ziet waar je nog stage bij hebt gelopen! Ik ben Dutchie #18 en er ligt grote druk op me, want tot nu toe is het verblijf van de Dutchies erg goed bevallen bij de the Wallers...

Ik houd jullie op de hoogte!


Liefde, geluk
Eef

  • 25 Januari 2013 - 23:19

    Loes:

    Heerlijk zo'n welkom!

  • 26 Januari 2013 - 06:57

    Rian:

    G.m Evelien, ik heb net jou bericht gelezen, fijn dat de reis goed is gegaan en dat je zo'n warm ontvangt had.We zagen jou nog het vliegtuig instappen toen we buiten stonden, handig hoor zo'n felle jas, goed herkenbaar. Gisteren avond zijn Moniek en ik naar alles is familie geweest, was erg leuk, over stinkende mensen gesproken, naast mij zat een dame nachochips met een stinksausje te eten, ik was blij dat haar bakje leeg was, wat een lucht. ik ga vandaag en morgen werken, vanavond hebben we de sara en abraham avond van Jolien en Jan, bij gerjo in haar nieuwe bar en feestruimte, dus lekker dichtbij. ik wens je nog een fijn weekend en succes op de highschool. liefs Mama xxx

  • 26 Januari 2013 - 07:30

    Aleida Ligthart:

    Geniet van vancouver!
    Veilig aangekomen en een leuk gastgezin, mooi zo!

    Groetjes Thijs en Aleida

  • 26 Januari 2013 - 14:57

    Lyzette:

    En nu gaan genieten en leuke dingen doen. Je gaat dus neem ik aan ook lekker snowboarden.

  • 27 Januari 2013 - 12:56

    Maayke Langerwerf:

    Hoi Evelien.

    Gelukkig is de reis goed verlopen (op een stinkende dame na dan...) Leuk om je zo te kunnen volgen ! Succes !

    Groetjes, Maayke.

  • 27 Januari 2013 - 18:23

    Moniek Langerwerf:

    heey zussie

    fijn om te horen dat je een fijne vlucht hebt gehad en dat je een warm onthaal hebt gekregen
    ik wens veel plezier en we houden je ik de gaten

    groetjes moniek en een poot van taiko

    p.s sorry van de late reactie

  • 28 Januari 2013 - 14:34

    Anja Dirven:

    Hallo Evelien
    Het heeft even geduurt voordat ik jou een berichtje kon sturen
    maar heel veel plezier en veel susses met je opdracht
    Wij hebben afgelopen zaterdag avond gezellig gefeest van tante jolien en ome jan
    Nu ben ik aan de beurt samen met je nicht Demi
    Je bent van harte welkom
    groetjes je tante

  • 28 Januari 2013 - 19:42

    Sjoerd:

    Dik dik,

    En? Welke kamer heb je? Men ben wel jaloers. Heel veel plezier en doe ze daar thuis en op school de groeten van me.
    Als je vragen hebt weet je me wel te vinden denk ik. En ik kijk uit naar volgende verslagen.

    Good Luck!

  • 29 Januari 2013 - 02:14

    Tyka:

    Super leuk om te lezen eef!
    Ik zit nu nog in costa rica. Net avond eten gehad. Hoe was je eerste dag vandaag?
    Wij beginnen 11 februari officieel. Dan start de school weer na de zomervakantie;)

    Heel veel succes en we gaan binnenkort vast en zeker skypen!

    Liefs,

    Tyka

  • 07 Februari 2013 - 23:59

    Gerjo:

    wij zijn erg jaloers ooit willen wij dit ook zien. maar nu begint bij ons de carnaval, en ja hoor er is een liedje over jou (naam) weet even niet wie het zing maar dat ga ik je vast nog vertellen wij houden je reisverslag in de gaten, dus wel bijwerken hoor. laten wij weten hoe het hier met de carnaval gaat Deal? groetjes Gerjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 16 Jan. 2013
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 6675

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 08 Juni 2013

Vancouver

Landen bezocht: