De griep! Beter hier dan daar - Reisverslag uit Wagenberg, Nederland van Evelien Langerwerf - WaarBenJij.nu De griep! Beter hier dan daar - Reisverslag uit Wagenberg, Nederland van Evelien Langerwerf - WaarBenJij.nu

De griep! Beter hier dan daar

Blijf op de hoogte en volg Evelien

20 Januari 2013 | Nederland, Wagenberg

Sinds donderdag ben ik dan toch gegrepen door de griep. Ondertussen heb ik vrijdag wel mijn kamertje leeg geruimd in Zwolle (10 verhuisdozen en 6 boodschappentassen van 10m2, is toch best knap?!) en ben ik aardig aan het opknappen.

De laatste afspraken worden nog gemaakt, dinsdag nog één keer naar Zwolle voor de laatste (school) dingetjes en dan is donderdag de dag waar ik al lang naartoe leef: Rotterdam Airport, 12.00u, vliegtuig naar London en van London naar Vancouver!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefde, geluk
Evelien

• 24 Januari 2013 - 16:09

Robin:

Hoi Evelien, waarschijnlijk zit je nu in het vliegtuig, maar alsnog wil ik je een hele goede reis wensen en een goede tijd in Vancouver. Leuk dat je een waarbenjij.nu pagina hebt, zo blijft alles toch nog een beetje te volgen voor de mensen zonder facebook ed. Geniet er van en natuurlijk succes met je stage.